Κίνηση για την προστασία των δικαιωμάτων των πεζών

Διαβάζουμε αυτά σήμερα:
http://www.thepressproject.gr/article/44926/Poioi-tha-sumperilifthoun-st...
http://www.ertopen.com/eidiseis-news/item/1163-metataxh-ths-dhmotikhs-as...
http://www.cityofathens.gr/symparastatis/node/797
http://www.kedke.gr/?p=6466

Μήπως θα 'ταν καλύτερα να μεταταχθεί η ΕΛ.ΑΣ. στους δήμους;

Η όποια αστυνομία υπάρχει θα πρέπει να προστατεύει τους πεζούς από την καταπάτηση που γίνεται εις βάρος τους.
Ο Κ.Ο.Κ. δίνει δικαιοδοσία στην τροχαία, το λιμενικό σώμα και τη δημοτική αστυνομία.
Προφανώς κανένας απ' τους 3 δεν κάνει καλά τη δουλειά του για τα θέματα πεζών.
Αν κάναν καλά τη δουλειά τους, θα είχαν κέρδος απ' τις κλήσεις και θα έκαναν προσλήψεις.

Πιστεύω πως η όλη διαδικασία εφαρμογής του Κ.Ο.Κ. για θέματα πεζών χρειάζεται μεταρρύθμιση.
Δεν βλέπω καν την ανάγκη ανάμιξης οποιασδήποτε αστυνομίας για την εφαρμογής του νόμου για το παρκάρισμα. Γιατί να χρειάζεται να είμαι αστυνομικός (δημοτικός ή όχι) για να ξέρω μερικά άρθρα του Κ.Ο.Κ. και να γράφω τις ανάλογες κλήσεις σε παρκαρισμένα οχήματα; Γιατί να χρειάζεται να έχω φοιτήσει σε κάποια σχολή (δημοτικής) αστυνομίας.
Θα έπρεπε να υπάρχει αποκλειστική υπηρεσία του δήμου, με μοναδικό σκοπό τον έλεγχο της στάθμευσης.

Ορίστε μια αγγελία από την πόλη του Berkeley
Ελάχιστα προαπαιτούμενα:
Άνας τυπικός τρόπος απόκτησης των ικανοτήτων και πληροφόρησης που αναγράφονται παραπάνω (στην αγγελία) είναι:
Εκπαίδευση ισοδύναμη με πτυχίο λυκείου.
2 χρόνια εμπειρίας με σημαντική επαφή με το κοινό, που να περιλαμβάνει τη διαχείριση εχθρικών και εξαγριωμένων ατόμων.

Πρέπει να μπορεί να περάσει ψυχιατρική αξιολόγηση. Πρέπει να έχει άδεια οδήγησης με καλό ιστορικό και να είναι σωματικά ικανός να λειτουργήσει μηχανάκι, όταν χρειάζεται. Πρέπει να είναι διαθέσιμος να δουλέψει απογευματινές και νυχτερινές βάρδιες, Σαββατοκύριακα, αργίες και σε έκτακτες περιπτώσεις. Πρέπει να μπορεί να δουλέψει εξωτερικά σε όλες τις καιρικές συνθήκες.


Minimum Qualifications:
A TYPICAL WAY OF GAINING THE KNOWLEDGE AND SKILLS OUTLINED ABOVE IS: Equivalent to graduation from high school and two (2) years of experience involving considerable public contact including dealing with hostile and irate individuals.

OTHER REQUIREMENTS

Must be able to pass a psychiatric evaluation. Must possess a valid California driver's license and have a satisfactory driving record, and be physically able to operate a motor scooter when required. Must be willing to work evenings, nights, weekend shifts, holidays, and as needed on an emergency basis. Must be willing to work out of doors in all weather conditions.

Οι δημοτικοί αστυνόμοι της Αττικής θα έπρεπε να μεταταχθούν στον ΟΑΣΑ, ο οποίος θα πρέπει να έχει δικαιοδοσία για τον έλεγχο της στάθμευσης σε όλη την περιοχή που εξυπηρετεί. Σκεφτείτε:

  • Ο ΟΑΣΑ πρέπει να αυξήσει τα έσοδα του για να μην αυξήσει τις τιμές των εισιτηρίων. Η ελεγχόμενη στάθμευση είναι πηγή εσόδων.
  • Ο ΟΑΣΑ εντατικοποιεί τους ελέγχους εισιτηρίων. Ο έλεγχος της στάθμευσης είναι πιο εύκολος. Αρκεί μια βόλτα μιας ώρας με τα πόδια για να βρει κάποιος δεκάδες παραβάσεις.
  • Ο ΟΑΣΑ είναι υπεύθυνος για την αστική κινητικότητα. Η παράνομη στάθμευση αποτελεί χρόνιο εμπόδιο της κινητικότητας που απαξιώνει τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
  • Τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ εμποδίζονται από παράνομα σταθμευμένα οχήματα σε λεωφορειολωρίδες, πεζοδρόμια, γωνίες.
  • Οι επιβάτες του ΟΑΣΑ καθυστερούν από παρανομίες σε λεωφορειολωρίδες, στάθμευση, κ.λ.π.
  • Ο ΟΑΣΑ έχει μοναδικό του αντικείμενο τη μετακίνηση των πολιτών. Οι δήμοι και η ΕΛ.ΑΣ. έχουν άλλες προτεραιότητες και αμελούν τα προβλήματα των πεζών και τον έλεγχο της στάθμευσης.
  • Το πρόβλημα απαιτεί ολοκληρωμένη αντιμετώπιση σε όλη την μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας. Δεν μπορεί κάθε δήμος και περιοχή να εμφανίζει διαφορετικό βαθμό ανοχής ή επιβολής του νόμου.