Κίνηση για την προστασία των δικαιωμάτων των πεζών

Δήμος: 

Γεια σας
γνωρίζετε τι προβλέπει η νομοθεσία για την κατασκευή πεζοδρομίων στο εκτος σχεδίου δημόσιο οδικό δίκτυο? Υπάρχει και εκει η υποχρέωση των παρόδιων ιδιοκτητών να τα κατασκευάσουν? Τι γίνεται όταν ο δήμος έχει ασφαλτοστρώσει όλο το πλάτος της οδού (κυριολεκτικά απο μαντρα σε μάντρα)? Δεν προκύπτει κάποια υποχρέωσή του να σημάνει έστω υποτυπωδώς (με βαφτή λευκή φθορίζουσα ταινία επι του ασφαλτοτάπητα ας πούμε) το όριο μεταξύ της κυκλοφορίας των τροχήλατων μέσων κυκλοφορίας και των πεζών ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Μέλος του συλλόγου έγραψε για το θέμα:

νομίζω ότι πουθενά στον κόσμο δεν προβλέπεται πεζοδρόμιο σε περιοχές εκτός σχεδίου πόλεως. Ωστόσο, στην Ολλανδία, π.χ. υπάρχουν κατασκευασμένοι ειδικοί ποδηλατόδρομοι που προβλέπουν και κάποιο χώρο για πεζούς, παράλληλα ή όχι με τον κεντρικό οδικό άξονα. Χρήστης αυτών των ποδηλατοδρόμων σαν ποδηλάτης ήμουν συχνά υποχρεωμένος να κατεβαίνω από το ποδήλατο, γιατί κάποια κομμάτια ήταν μόνο για πεζούς, π.χ. κοντά σε αμμοθίνες. Τέτοιοι ποδηλατοπεζόδρομοι στην Ολλανδία βρίσκονται κυρίως σε παράκτιες περιοχές.

Ανεξαρτήτως νομοθεσίας, ο δήμος θα πρέπει να μεριμνήσει για την ασφαλή και αξιοπρεπή μετακίνηση πεζή ή με ποδήλατο. Αν νομίζετε οτι υπάρχει πρόβλημα για την κυκλοφορία των πεζών να το αναφέρετε στο δήμαρχο και να προτείνετε μια λύση.

Το ποδήλατο λοιπόν θα μπορούσε να γίνει μέσο βελτίωσης της κυκλοφορίας των πεζών. Ναι μεν δεν προβλέπονται πεζοδρόμια σε δρόμους εκτός σχεδίου πόλεως, αλλά γιατί να μην προβλέπεται ασφαλής χώρος για ποδήλατα; Φροντίστε λοιπόν να αυξηθούν οι ποδηλάτες στη Μύκονο (αν πρόκειται για τη Μύκονο).