Κίνηση για την προστασία των δικαιωμάτων των πεζών

Είμαι υπέρ της μείωσης των ονομαστικών προστίμων και υπέρ της αύξησης (10 φορές τουλάχιστο) του αριθμού των κλήσεων. Πιστεύω οτι η μείωση του ποσού κάθε προστίμου μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση της εφαρμογής του. Τα πρόστιμα που έχουμε τώρα ΔΕΝ εφαρμόζονται. Για να εφαρμοστούν, κάτι πρέπει να αλλάξει.

Βρίσκω λογική την εισήγηση της επιτροπής ασφάλειας της βουλής:
http://faretra.info/2017/01/30/epitropi-odikis-asfaleias-voulis-politi/
Ανάμεσα στ' άλλα, αναφέρει οτι "Οι τροχονόμοι, ως ενεργά μέλη της κοινωνίας, αντιλαμβάνονται πλήρως την δεινή οικονομική κατάσταση των πολιτών, καταλογίζουν, «άλλα αντί άλλων», ώστε να μειωθεί το προβλεπόμενο πρόστιμο. Δηλαδή αναγκάζονται να παρανομούν, με αποτέλεσμα, ήδη να έχει επισυμβεί κατά ένα μέρος, η συζητούμενη μείωση στην πράξη – με αθέμιτο και ενδεχομένως ολισθηρό τρόπο."

Δείτε πόσα λίγα πρόστιμα γράφονται για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη ή παραβίαση προτεραιότητας:
http://www.astynomia.gr/images/stories//2015/statistics15/troxaia2015_1.png

Στην Ολλανδία, το πρόστιμο για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη είναι 230 ευρώ. Η Ολλανδία θεωρείται οτι έχει τα ακριβότερα πρόστιμα στην Ευρώπη:
http://www.dutchdailynews.com/the-netherlands-has-the-highest-traffic-fi...
Εδώ είμαστε πλούσιοι και το έχουμε 700/350 ευρώ; 700 ευρώ πρόστιμο είναι ένας μισθός, για πολλούς. Αν προσέξετε τι γίνεται στους δρόμους, θα δείτε οτι ο ερυθρός σηματοδότης παραβιάζεται συστηματικά και το άλλα σήματα οπως το STOP ή ο παλλόμενος κίτρινος σηματοδότης παραβιάζονται κατά κανόνα. Οι πολίτες προφανώς δεν φοβούνται το πρόστιμο, όχι γιατί είναι χαμηλό, αλλά γιατί δεν επιβάλλεται.

Επίσης θα προτιμούσα 20 ευρώ πρότιμα για παράνομη στάθμευση, αλλά να γράφονται βροχή, παρά τα 80/40 ευρώ που είναι τώρα που γράφονται στα παλιά μας τα παπούτσια.

Δεν διεκδικώ υψηλά πρόστιμα. Διεκδικώ την εφαρμογή τους.